söndagkväll

ännu en söndagkväll i slåsta. den här dagen har bestått av halsont, huvudvärk och allmän dålig-vecka-i-månaden-mående. så därför kurerade jag mig i form av att åka till Herresta Lada och fika med päronen och två av deras vänner. det var lite mysigt sådär på söndagförmiddagen. efter det skulle jag åkt och träna egentligen, men kände att det inte var rätt dag idag. så det blev ingen handboll alls, eftersom jag även valde att stanna hemma från herrmatchen. nuförtiden är det inte ett så svårt val. tidigare var det en självklarhet att se skånelas herrlag spela, men nu är enda anledningen att jag tvekar att stanna hemma för att jag går miste om att träffa många trevliga människor. men idag fick jag istället mycket gjort hemma, när jag i stort sätt gjorde klart mitt julklappsalbum. nu är det bara dags att finslipa. skriva lite fina saker osv osv.
i helgen som kommer blir det nog mycket julbak.
ska bli riktigt mysigt, och obligatoriskt med lite julmusik såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0