besviken


det är så blandade känslor i mitt inre just nu. jag är så arg, besviken, frustrerad ... och samtidigt en smula glad också. glädjen kommer från att jag var så otroligt taggad idag, och för en gångs skull kändes det rätt bra. och jag fick göra lite mål. den känslan försvann dock i slutet på andra halvlek, då de andra känslorna tar vid. jag har aldrig känt så hårt att det var mitt fel att vi förlorade idag. jag tackade inte ens efter matchen, vilket jag aldrig gjort i hela mitt handbollsliv. söta madde fick mig faktiskt på andra tankar, och det hjälpte även när janne pratade vett i mig. men frustrationen över att inte kunnat gjort någonting, utan bara se hur man går bort sig och tjejen på min kant stänker in mål efter mål. ja, hon gjorde sitt livs match. grattis, verkligen.. nästa match kommer hon förmodligen vara oduglig. varsågod lidingö, där fick ni era poäng ...


nya tag, det är så man säger va?

 

skulle ha blivit en dag i hallen, då jag tittade på Annsen som skulle storlira med Sifen. dock blev det strul med bilarna, och här sitter jag med mysigaste byxorna och tjocktröjan och inväntar handbollen på teven istället. förlåt anna, men jag håller på dig här hemma, det vet du! rocka jävel!! själv ska jag spendera kvällen med min familj, god mat och bra på tv. en värd söndagkväll helt enkelt. nu ska jag krypa upp i soffan framför min eclipse-bok. (jag vet, jag har läst den ... ASLÄNGE. men man får aldrig tid att läsa i veckorna) men nu jävlar!


Kommentarer
Postat av: maddelito

Jag hoppas du tar åt dig Jessica!

För du vet att du kan innerst inne! Och det går inte alltid att prestera på topp.. tjejen vad bra! Men du är fortfarande BÄST!!

som sagt, nya tag.. puss på dig!! <3

2011-01-23 @ 18:47:06
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: Anna Lincoln

Det är ingen fara tjejen! Och du var grym idag! Blev så glad när du fick kontra in det där mååålet! :) PUSS PUSS PUSS

2011-01-23 @ 19:47:43
Postat av: jessan

tack tjejer, ni är så grymma!! <3

2011-01-23 @ 19:53:49
Postat av: julia

Haha jessica... seriöst läser du fortfarande ECLIPSE?!!! jag har ju din fjärde bok, breaking dawn så det kanske blir som du sa att det blir lagom för dig att läsa den när jag kommer hem :D haha

2011-01-23 @ 23:34:19
Postat av: jessan

hahah.. jag tänkte på dig när jag skrev det där ;) har ju aldrig tid att läsa längre när skolan är igång :p

2011-01-24 @ 07:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0