ledig torsdag


träningsvärk i hela kroppen. vaknade upp och tänkte; "träning om en timme, NEJ!" men jag åkte dit, och gjorde det. och kul var det! niklas är, som jag sagt tidigare, helt överlägsen. jobbigt var det, men duktiga var vi och skööööööönt är det efteråt. inte blev det sämre när niklas sista ord för träningen var: "en annan tråkig sak jag har att säga är att ni slutar nu. alltså för dagen, skolan är inställd" . ha-ha, tänkte jag för våra tränare brukar vara så himla skojiga. men tji fick jag och flera andra när vi insåg att han inte skojade! en vattenläcka hade uppstått och de stängde skolan. HALLELUIJAMOMENT!! dock var min första tanke "åh nej, min överraskning.." jag hade nämligen bakat en tårta till madde (som fyller år idag) och mina andra två söta tjejer som en överraskning. till slut ordnade det sig ändå, så att jag iaf fick bjuda födelsedagsbarnet på tårtan. goooodiee!



för övrigt så hade min lediga dag varit trevlig, vilket den bara kan vara när jag umgås med mina bästa tjejer. när jag kom hem sken solen så underbart att jag inte kunde förmå mig att gå in och lägga mig i soffan. därför struntade jag i min grova träningsvärk, och tog spaden i handen och började skotta! både vår gård, och mormors blev fina. (om ni frågar mig) och en liten klapp på axeln från pappa tackar man aldrig nej till hihi!

 

GRATTIS PÅ 19-ÅRSDAGEN BÅDA MINA FINA TJEJER!
-
hoppas eran dag har varit toppen, nu räknar vi ner till ännu en värd födelsedag.
20-sträcket, here we come. (kanske borde jag hinna fylla 19 först)


Kommentarer
Postat av: madde

Tack Jessica för den goda tårtan!

2011-01-15 @ 00:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0