ledighet


6 tappra läsare. roligt att höra att man har några efter sig haha. jag måste säga, well done!

såååå, dagens bravader då? tjaa, idag började morgonrytmen som vanligt. istället för att ha vaknat runt halv elva i stort sätt varenda morgon så öppnade jag ögonen vid nio-tiden idag. som vanligt helt enkelt. jag satte mig i soffan som vanligt, och under dessa lediga dagar ha kollat på ungefär samma program. varenda... jävla... dag. men SKÖNT är bara förnamnet av hur det här jullovet har varit. och inte är det slut. inte riktigt riktigt än. det känns helt okej sådär.

idag har jag faktiskt fått lite nytta gjort och pluggat. dock bara projektarbete, men det var välbehövligt! kanske skulle jag ha behövt plugga lite matte också, men eftersom matteboken är i skolan var det ganska.. omöjligt. SYND! på måndag börjar verkligheten igen, och kanske... kanske först då börjar jag oroa mig för det. nu njuter jag bara av ledigheten. Apropå projektarbetet så provade jag på att baka en slags energibars idag. mamma tyckte att de var jättegoda. jag har däremot inte smakat de ännu, och det får bli vid något annat tillfälle.
bortsett från plugget har jag även tränat idag. det är jävligt skönt att ställa sig på crosstrainern, ha hög jävla musik i bakgrunden och bara känna hur man blir tröttare och tröttare. ibland skulle man kanske behöva en personlig tränare som stod och pushade på en hur länge som helst, tills man verkligen kroknade. men ibland är det skönt att träna, bara för att. och efter vinsten igår kändes det inte ens jobbigt att träna idag. tänk va lite poäng kan göra för humöret. 2 fina vinstpoäng blev det igår. och 2 mål för min del - för vissa kanske det är en fis i rymden. men för mig... för mig är det en själförtroendehöjare. en stark sådan. jag får en helt annan syn, och en helt annan hållning på planen efter ett mål. om jag bara kunde göra flera! men de två igår... de lever jag på tills på söndag. då äre dags igen!

men det är då det. ikväll är det dags för en hemmakväll i soffan, framför ... ja just det - Let's dance!
fredagsunderhållning på HÖG nivå. eller? tjae, vi får väl se helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Du var grym igår jessan! :D

2011-01-08 @ 00:13:52
Postat av: jessan

thank you my love! :)

2011-01-08 @ 10:25:26
Postat av: madde

ååååhhh bra med bakingen- vi får ta med receptet i vår bok!

2011-01-08 @ 22:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0