måndag imorgon igen

för tillfället försöker jag förtränga vår förlust idag, och istället glädjas åt Sverige. vilken jävla insats de gjorde idag! de vann mot kroatien, grymma jävla kroatien. nästan historiskt skulle jag vilja påstå. och på sättet dom gör det på! de fick kroatiens bästa spelare, Balic, att sätta sig på bänken och typ .. grina?? så jävla stort. det är handboll när det är som bäst!




för övrigt har jag haft en ganska bra söndagkväll, tackar som frågar. jag missade tyvärr i stort sätt hela one tree hill, men jag såg slutet. vilket gjorde att jag satte mig i soffan, log som en tok och klappade händerna. det är tokigt vad en serie kan göra med en?! nu valde jag bort morden i midsomer, och ska läsa lite i min bok innan det blir en tidig kväll. ska bli skönt att sova. imorgon är det träning igen, då blir det att kasta lite boll igen!

vill bara säga lycka till, till min kära vän Madde.
imorgon lägger hon sig på operationsbordet, och fixar till sin elaka axel!
det kommer gå jättebra vännen, tänker på dig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack så mkt sötaste Jessica, jag hoppas också att det går bra imorn!

2011-01-23 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0