skola imorgon igen


vi vann, idag igen! vilken upphämtning ... låg under med 6 i halvtid (och mer än så innan dess..), och jag ska vara helt ärlig och säga att mitt hopp försvann lite när jag såg resultattavlan. men hallå, det är ju oss vi pratar om? vi gick om till slut i andra halvlek och vann med 28-22. vilket för er mattesmarta personer betydde att vi vann andra halvlek med 21-9. snacka om totalvändning! jag fick dessutom en burk pepparkakor för att det är dags att bli snäll... eller?

bussresa dit. bussresa hem. det var faktiskt riktigt trevligt och mysigt att åka alla tillsammans i en stor buss för en gång skull! dock så var hemresan blandad med segerkänslor och ångest. men vad gör det? jag kämpar på jag! och under exakt 3 minuter oh 5 sekunder lutade jag mig tillbaka, och log. jag log helt och fullt i tre minuter och fem sekunder. för en enstaka låt. pinacolada boy. jag kunde inte sluta le. fråga mig inte varför, men jag tror att en person i världen vet. dock har hon seglat över atlanten för ett tag, och är inte hemma förrän några månader. men den låten har jag inte hört sen i somras och låt oss säga såhär ... SÅ mycket glädje!



& mina handbollsbrudar är helt jävla oslagbara!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Fyfan vilken ful tjej till höger.. Undra hur fan hon kom på bussen för hon spelar väl inte i vårat lag???

2011-01-10 @ 07:39:28
Postat av: julia

Asså åhh är du seriös eller? Nu spred du glädje i min kropp och haha nu spelas låten i min dator... ännu mer glädje :D haha

2011-01-10 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0