värd onsdag


jisses va trött jag är! lite mer än två timmar har gått sen jag kom hem från skolan, och jag är i stort sätt klar med de två viktigaste grejerna för dagen. dels har jag varit ett snällt barnbarn och städat hos mormor och arne. de kan behöver lite hjälp ibland, och självklart står jag till tjänst för det! det andra som jag gjort tänkte jag inte nämna just idag faktiskt. kanske nästa gång, får se hur resultatet blir!

den här skoldagen har varit värd. träningen imorse var riktigt bra, och vi pumpade på bra tycker jag! imorgonbitti blir det fysträning 8.00-9.45. det låter riktigt jävla jobbigt, men niklas upplägg verkar jättebra. och det är ju nu man ska börja bli fiiiit för sommar-11. oj, va annorlunda det låter ... beach-11, here we come! anyway .. lektionerna var roliga efter det. IGU;n gjorde vi absolut ingenting på, förutom att skratta åt tråkiga skämt. fick dessutom reda på hur det har gått för mig i kursen, känns positivt! får väl se vad Dagge sätter ihop för betyg sen också. på bilden gjorde jag och madds klart våra lerskulpturer. temat var relationer. (eller var det kärlek?) hur som helst så föreställer våra skulpturer ett par, med en man som friar till en kvinna. mycket vackert!


fick precis veta att jag förmodligen kommer att missa STUDENT-KRYSSNINGEN. har match samma dag .. känns väl sådär skulle jag vilja säga! hmm .. får väl åka på nästa? eller nåt. nu ska jag iaf sysselsätta resten av min kväll till att göra klart lite skolgrejer. skulle vara så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0