Dag 17 – Mitt favoritminne


jag har så många minnen jag vill dela med mig av. tjej och myskvällar. mysiga resor i skärgården och lofsdalen. partille 08 och 09. nyår i lofsdalen. öland. jag har många fina minnen tillsammans med släkt och vänner. men det jag vill berätta om nu är faktiskt ...

PARTILLE 2008


jag och charlotte fick för att vi skulle åka ner till partille. eftersom vi själva inte skulle spela så ville vi åka ner dit bara för att titta på alla andra lag. Vi skaffade oss tågbiljett och skulle bo hos F95. samtidigt skulle Webb-TV som var förjävla populärt at the moment, ner för att sända en EM-turnering tror jag det var. i det teamet var bland annat julia, frasse och ramona. detta skulle visa sig bli en oförglömlig resa.

med tanke på att vi betalat för matkort, bodde hos F95 och åkte ner med Skånelatåget så blev det en gemenskap som om man hade spelat själv. När Julia och C:o kom ner med "webb-tvbussen" fixade vi in henne i vårt rum och vi var kompletta! Förutom att julia jobbade, så kollade vi självklart på lite förstaklassig handboll på Heden. Vi satt i skolan och hängde med grabbarna (P91). Gick på Liseberg och åkte till ett helt underbart ställe för att bada och sola. Dock ska vi inte glömma att jag och julia blev frånåkta och tvingades ta oss tillbaka själva. (tänk er oss vilsna i Göteborg). det är mycket jag inte glömmer från den här resan. det var speciellt på något sätt, och det var en helt fantastisk vecka!


ni två gjorde min resa, helt klart.


Kommentarer
Postat av: julia

Haha när vi åkte till STOCKHOLM åhhh de va för roligt :D

2011-03-31 @ 20:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0