härlig dag


redan lördagkväll. vart tar tiden vägen?

idag har varit en lugn dag. väcktes av min fucking familj som jag vill slå ibland. sen försökte jag plugga lite men gav upp ganska snabbt. efter lunch tog jag istället en skön promenad med peter, sofia och tindra. så värt. och shit vad det fick mig att längta till lofsdalen. jag vill dit. nu! dock får jag vänta till påsklovet, men som sagt - tiden går fort.



en härlig liten prommis med sötingvovven och två andra favoriter.

sen spenderade jag lite tid med annsen på eurostop. när jag tänker efter så har jag inte träffat henne på flera många dagar. så därför fick jag inte nog av henne, så spenderade även kvällen hos henne tillsammans med mollan-trollan och funky finky. tjejkvällar är fortfarande det bästa måste jag säga.

sista hemmamatchen imorgon för säsongen. sista hemmamatchen med det här laget som är. det känns lite sorgligt måste jag säga ändå. därför ska vi vinna imorgon - vi ska krossa! och jag ska visa den där emma jävla seger att hon inte ska få göra bort mig igen. nejnej, inget mer från den jävla kanten. jag ska visa henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0