tungt


har varit och tränat. precis som varje torsdag. men idag kändes det lite att matcherna faktiskt är slut. vi släppte verkligen loss idag och hade roligt. det var riktigt roligt! serien slutade för övrigt med en fjärde plats för oss. det är bra med tanke på att vårt mål var att hamna topp 5. så tack för den här säsongen tjejer, det har varit grymt!

nu till mitt syfte med detta inlägg;
på samlingen efter berättade två av mina bästa vänner att de ska sluta med handbollen. jag visste exakt vad som skulle komma ur deras munnar, men trots detta så gjorde det lite ont i magen när de verkligen sa det. jag försökte spela oberörd, men innerst inne så bryr jag mig extremt mycket. jag fick iaf chansen att spela en säsong tillsammans med dem igen, vilket har varit riktigt roligt. riktigt roligt att se varandra lyckas och misslyckas igen. se varandras ilska ute på banan, för att sen kunna peppa varandra.

nu har de tagit beslutet att sluta, och även jag har fått tid att ta in det och acceptera det. jag kan inte vara den lättaste att förstå såna grejer ibland, men på senaste tiden har jag faktiskt gjort det. det betyder inte att jag är glad, nej faktum är att ju mer jag tänker på det så blir jag faktiskt ganska ledsen. under det här året har vi gått igenom samma saker, samtidigt. nu kommer jag stå ensam, och jag känner på mig att det kommer bli riktigt tufft. men jag är ändå glad för deras skull, att de gör något som känns bra för dem själva. nu blir det mera publik på matcherna, hihi.

så med detta vill jag bara säga att hur bitter jag än verkar, så kommer jag alltid finnas här för er och stötta er. love you girls, aldrig utan er!



Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Är det ok att man bölade åt det här inlägget? Jag kände det när jag berätta också hur tårarna satt i halsen för träningen idag var så sjukt rolig så det kändes helt fel att berätta idag.



Självklart kommer jag stötta dig lika mycket som innan, fast jag inte kommer vara där på träningarna! PUSSPUSSPUSS <3

2011-03-10 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0