24 MAJ

(det här sög ju, jag postade detta igår men det verkar inte ha kommit någonvart. så det får bli nu)
GRATTIS MIN LILLA 19-ÅRING !

24 maj
det är fucking storm utanför, och jag är så LESS. doosh fyller år. hela 19 år. vi håller på att bli gamla hela bunten!
just för tillfället önskade jag att jag hade haft en satskort. jag har, som väl känt, varit sjuk ett bra tag. Nu börjar min hals äntligen bli bra tror jag, så jag och frida skulle ta en promenad såhär på morgonkvisten. icke ... här vaknar man upp till storm och kyliga vindar. med tanke på hur jag mått den senaste tiden så valde vi att avstå detta och ta det en annan dag.

igår
måndagskvällen var av mysig tappning. det blev grillning med bästa tjejerna hemma hos malin. jättegod mat och mumsig fruktsallad till efterrätt. förutom allt detta så hade vi en trevlig kväll med mycket snack och skratt, och mycket planering inför de kommande veckorna. det kommer nog bra. jag längtade mer och mer till flaket igår, när vi snackade musik. vårat kommer äga! ... snart är det dags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0