anything else but the truth


dagen till ära skulle jag vilja hylla en person. förmodligen förstår ni alla vem jag pratar om, och det är självklart min mamma.
en mamma står en speciellt nära hjärtat. såhär på mors dag så skulle jag vilja förklara för min mamma hur mycket hon betyder för mig. tyvärr kan det vara ganska svårt ibland att få fram i ord, så därför skriver jag ner det istället.
min mamma är SÅ bra. jag skulle vilja förklara hur mycket jag uppskattar henne och det hon gör. hon får stå ut med mycket. ni vet hur gnällig man kan vara som tonåring mot sina föräldrar? oja, precis så är det i mitt hus också. mamma får ta mina spydiga kommentarer, uttråkande suckar och ett och annat skrik. och hon gör det också. jag förstår inte hur man kan orka med det ibland. jag önskar att jag kunde behandla min mamma bättre ibland, men jag hoppas att hon vet att jag älskar henne ändå. älskar henne mest i hela världen. för hon är min mamma (om ni inte förstått det redan) det borde sägas oftare. mycket oftare!

det är du som får se mig gråta, och meningslöst försöka trösta mig. det är du som ringer mig bara för att höra hur det är. det är du som alltid finns där, utan att behöva säga det.


TACK ÄLSKADE FINA MAMMA FÖR DET DU GÖR, OCH DEN DU ÄR. JAG SKULLE INTE BYTA UT DIG MOT NÅT I VÄRLDEN, DU OCH PAPPA ÄR BÄST OCH DET KOMMER NI ALLTID VARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0