dags att sova nu!!!

jag kan meddela att det förmodligen blir ett VG i matte C. men inte gråter väl jag floder för det. det är ju rätt bra med VG också. iåförsig ska jag inte ta ut nåt i förskott, det kan bli en skräll ändå. men med tanke på provet jag gjorde idag ... naaae, inte riktigt MVG-klass på den. men som sagt, I don't crrrry.
anna har varit hos mig här på kvällskvisten, och jag kan meddela att hon gjorde mig snäppet gladare bara genom att vistas i detta hus. hur nu det kan komma sig. nej men helt allvarligt gjorde det susen att hon kom hit och bakade litegrann. mycket mys!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

hihi muffinsen blev ju MUMS! :D

2011-06-05 @ 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0