försäsong när man som mest behöver det

ja .. försäsong var det ja. jag känner mig inte direkt som den mest vältränade i världen för tillfället. det känns inte bra alls faktiskt. idag borde jag kanske inte ha tränat, men det gjorde jag ändå. visserligen kämpade jag mig igenom det, men det var inte bra. inte bra alls. gillar dock ingses kommentar:

"det är bra brumme-lisa! med tanke på hur mycket sprit du druckit på senaste tiden"

nackdelen med att vara student mina vänner ... MEN hur som helst. en ny vecka, med en heeel massa träningar står på schemat. några av veckans bravader kommer även se ut såhär.
MÅNDAG: ja mina vänner. den är typ slut nu. men jag kan meddela att jag har tillsammans med mina fina tjejer haft en idrottslektion själva. vi lärde ut aerobics och det var faktiskt riktigt roligt! en film finns på facebook för er som är nyfikna ;) resten av dagen har varit ganska seg, så det var i stort sätt höjdpunkten på dagen.
TISDAG: ämneshandledning på morgonen (förhoppningsvis sista ever), sen inte till stan för att utvärdera skivan. sen vidare till fina mollan för lite fika innan det är dags för matte igen. träning på kvällen - gym och handboll.
ONSDAG: träning på morgonen. sen vidare till skolan där jag faktiskt inte har en aning om vad vi ska göra, med tanke på att samhällskunskapen börjar ta slut ... träning på kvällen med ingse.
TORSDAG: sovmorgon. taturera mig kl. 12 i solna ... jag DÖR. träning på kvällen. plugga inför nationella.
FREDAG: nationella prov i MaC. på kvällen kommer förhoppningsvis lite mysiga tjejer hit för lite tjejmiddag.
LÖRDAG: funktionär på brännplattan. jobba natt.
SÖNDAG: inget inplanerat (sköööönt) får se vad som händer!
En bättre avslutning på kvällen kunde inte ske. ligger i soffan och kollar på CSI tillsammans med mamsen, och kramade precis min fina kissekatt. ska njuta lite extra av detta, imorgon är en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0