söndag

det är redan 15 maj. jag har hunnit fylla 19, haft studentskiva och gått på 25-årsfest. studenten närmar sig med stormsteg och jag blir nervös av bara tanken!
12 maj. det datumet har virvlat runt i mitt huvud under en väldigt lång tid. vi har kämpat med den där studentskivan. stressat, tjafsat och skrattat åt all planering vi haft. i torsdags var det äntligen dags!
jag var så sjukt nervös när det började närma sig. jag, denise och anton var där tidigare för att fixa i ordning allting. bordsplacering och fix med filmen. helt plötsligt var klockan 19.30! våra vänner och familjer började strömma in och det var så roligt att se alla! middagen rullade på och vi delade ut priser och hade kul. cred till anton som improviserade utan papper på VARJE pris, och ALLA gick hem hos publiken. jag och denise var också duktiga, men hade inte lika många att dela ut hihi. hur som helst så gick middagen alldeles för fort enligt mig, men det verkade uppskattas. dessutom sjöng maria och kristina för oss, vilket var lite gulligt. sist men inte minst visade vi filmen som jag och anna kämpat med. den var pricken över i:et och det var så kul att se hur rörda så många blev!
jag skulle vilja säga att jag hade så jävla roligt hela kvällen. att det var bästa kvällen på länge, för det var VÅR studentskiva. men det tar emot! för när en person ska förstöra så jävla mycket, det är helt sjukt... helst av allt skulle jag vilja göra om hela skivan, och när the moment kom dra upp knytnäven. eller helst av allt skulle jag vilja att vakten stod på sig och inte lät äcklet komma in från första början. men tyvärr kan jag inget göra, och jag får se det positivt att skivan för övrigt blev lyckad och många hade det svinroligt!! jag hyllar min vän denise som gjort så mycket och verkligen fått skivan att bli av! och anton för att han var en av dem som gjorde middagen till en sån succé!! vi rockar!


mitt syfte med detta inlägg var att berätta om i stort sätt hela min helg. men med tanke på att jag verkligen inte kan skriva kortfattat så tror jag att jag sammanfattar resten med bilder!
igår firades jag som 19-åring, av släkten. och på kvällen var det dags att fira Fia som fyllt 25.
en bra dag på många sätt, och även kul var det att se att det gick ganska bra för Sverige i Eurovision. det var ju typ 100 år sen sist!!
snart är det dags att åka till jobbet. önska mig lycka till, att jag inte blir inlåst i Väsby Centrum igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0