MYRAN

jag är så nervös. så sjukt nervös. och det är egentligen ingenting mot vad jag kommer vara imorgon. vafan har jag gett mig in på? samtidigt som jag är rädd som ett litet barn så ska det bli jävligt spännande.
för övrigt så sprudlar lite lycka inom mig (om man bortser från det faktum att jag inte kan prata). jag har världens finaste vänner, det måste jag få säga. och jag är glad att få spendera de här sista veckorna på gymnasiet med er. önskar det var längre, och jag önskar sjukt mycket att vi inte skiljs åt. it would break my heart. bortsett från det så blev min kväll igår helt fantastisk av bara några ord. (jag gillar att tala i gåtor, för er som inte visste det). jag har även insett att jag är en med - och motgångsmänniska. så fort minst motgång uppstår kan jag bli helt förstörd. ett stort dilemma i min träning bland annat. men så fort det går bra blir jag samma gamla glada jag igen. inte direkt den bästa egenskapen som finns, men det jag vill komma fram till att jag är väldigt glad. gör min frisk så blir det ännu bättre bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0