sjukt tråkigt inlägg

Måndag: jobbade 8.15-15.30, åkte sen vidare till Gallerix för att kasta in handduken. Träning på kvällen och sen lite spontant kvällsmys med världens bästa anna lincoln.
Tisdag: jobb 8-16.30, direkt iväg på träning.
Onsdag: jobb 8-17, träningsledigt. kanske middag med frasse och bella, lite chompismys mitt i veckan.
Torsdag: jobb 8.30-16.15, direkt iväg på träning. hem och kolla criminal minds med mamsen.
Fredag: jobb 9-16 (tror jag), kanske hjälpa annsen att flytta litegranna.
Lördag: match på ett eller annat sätt. antingen hemma i borgen eller borta på lidingö, vet inte vad kvällen erbjuder? "så mycket bättre"-mys, eller nåt.
Söndag: börja min provvecka på Sats. Fars dag. fira pappsen och farfar litegrann. När ska jag hinna köpa nåt till pappsen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0