söndagkväll

nu är det söndag igen. och 24 oktober imorgon. snart är det november, och julen börjar närma sig. hur mysigt som helst om ni frågar mig!

jag har haft en riktigt mysig och bra helg. den börjar på bästa sätt hemma hos Malin tillsammans med Anna. det blev hemmagjord pizza, idolmys, marängswiss och lite annat smått och gott. vi pratade och skrattade lika mycket som vanligt, och mitt liv förlängs litegrann varje gång jag är med dessa två tjejerna.

för övrigt kan jag meddela att vår blogg är färdig nu. kika in den: http://trisstripp.blogg.se. Där kommer vi skriva om förberedelser inför resan, och förhoppningsvis kommer vi även skriva NÄR vi reser. internetcaféerna kommer vara väl besökta!


På lördagen blev det att bege sig mot Torshälla för att spela lite boll igen. Fuckstone (Göksten mina vänner...) stod för motståndet denna gång. det var en knacklig match med väldigt lite mål. utan några fler detaljer och matchreferat kan jag meddela att vi skånelaiter stod som segrare efter 60 minuter med 17-19. även 2 andra poäng togs in när DIV2-laget besegrade sina moståndare hemma i Vikingahallen. 4 poäng på en dag, helt okej helt enkelt. Min kväll blev senare suverän då jag mötte upp blondinen som jag spenderat kvällen innan med. det blev middag och bio i kista. svensson svensson visades denna kväll. bra och rolig film! men gustav svensson ÄR verkligen dum i huvet haha.


idag har varit en fartfylld dag. jag åkte till kista IGEN i förmiddags, denna gång med min kära syster. hon skulle handla lite grejer och jag var mest med som smakråd. efter det burnade vi hem och jag tog en sväng till härliga emma och johanna som bjöd på gofika eftersom de fyller hela 21 år imorgon. kolla in den här tårtan som emma var kreativ och gjorde:
jag vet ju iallafall vem som ska göra min tårta när jag fyller 20 ...



Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

GRYMT BRA HELG! <3

2011-10-23 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0