tankar och funderingar

jag sitter i soffan. helt utmattad just nu. har precis kommit hem från jobbet, skulle ta en sväng förbi SATS innan träningen men hungern sa ifrån. jag hade tänkt åka dit för att kolla lite vad det kostar att bli medlem m.m. jag är väldigt kluven om jag ska bli medlem, om jag hinner/om det är värt det osv osv. jag vill verkligen börja träna där. men samtidigt blir jag fundersam vad min kropp säger. jag är förmodligen helt utmattad för att igår gick jag upp tidigt för att ta en powerwalk innan jobbet, efter jobbet drar jag ut på en löprunda och två timmar senare åker jag till vikingahallen för ett handbollspass. idag är mina ben trötta och mjölksyriga, och dessvärre är det alldeles för ofta de är det. det tar på krafterna, både fysiskt och psykiskt. just därför undrar jag om det är så bra att köpa ett SATS-kort, men jag vill så gärna! det lutar därför åt att jag kommer göra det.

för övrigt kan jag säga att jag trivs väldigt bra på mitt nya jobb. det är så söta och underbara barn, och det var roligare än jag trodde. så därför är jag glad att jag tog detta. däremot hade jag väldigt ont i ryggen imorse när jag gick upp. kanske bar jag på barnen liiiite för mycket igår.
idag fick vi kanelbullar på dagis, med tanke på att det faktiskt är kanelbullens dag. jag tänkte tacka nej till en början, men sen tänkte jag på vad en fin vän sa till mig igår. "man mår bra av att äta sånt". tyvärr har jag vänt upp och ner på allting, och jag tänkte inte så längre. men jag hörde vad du sa miranda, och jag ska tänka mer på det. så därför tog jag en bulle idag, en nybakad stor kanelbulle. hur gott som helst, kan jag meddela. barnen tyckte nog också det!
häromdagen köpte jag en fin kalender till 2012
jag har längtat efter en ny kalender, och jag hittade denna.
den kostade lika mycket som kalendrar brukar göra, men det bästa var att jag bidrog med
10% av detta till bröstcancerfonden. sjukt värt!

Kommentarer
Postat av: julia

kul att du aldrig bloggar nu för tiden....

2011-10-10 @ 17:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0