lördagkväll

att sitta i ett rum med en mysig lampa tänd, lyssna på "Hear you me" med Jimmy Eat World, eller varför inte "Streets of Philadelphia" med Bruce Springsteen MÅSTE nästan vara terapi för själen. ibland behövs det verkligen. tro mig. och inte kan det bli bättre när "halleluijah" helt plötsligt smyger sig fram på ett härligt sätt i högtalarna...
jag vet, ibland låter jag som en hippie. men sanningen är den att egentligen skulle jag spenderat kvällen i stora staden med en fin vän. en fin vän som jag saknar så mycket att det ibland är riktigt tungt. en vän jag väldigt länge har kunnat kalla min andra hälft, och som jag inte vill sluta kalla det. jag har inte träffat henne på alltför länge, och det är fel. ack så fel. för vi två tillsammans, det om något är oslagbart. varför är jag inte på väg in då, kanske ni undrar? komplikationer uppstod och jag hoppas av hela mitt hjärta just nu att vi kan ses imorgon istället.
du är så fin, så bra, så fantastisk. jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag vill dra tillbaka tiden,
sitta i ljusgården med dig och skratta tills jag inte får luft.

annars har jag haft en bra dag. vaknade dock på fel sida och höll på att börja gråta för att mamma hade köpt alldeles för mycket bröd. jag vet, dagens I-landsproblem enligt mig. hur som helst så blev den bättre när jag åkte och jobbade några timmar, och jag sen fick finbesök av mamma, mormor och syrran. vi tog en fika på Waynés och jag drog i mig deras underbara cheesecake... kill me va god den är! och SOM jag ätit dessa två dagar. igårkväll hade jag dundermysigt med anna lincoln som kom och besökte mig i mitt lilla rum. det blev filmen "hur många lingon finns i världen" , samt godis och chips tills jag storknade. det var mysigt och trevligt. ni vet att man kan ha vissa vänner som man kan umgås med, sitta tysta och det känns inte konstigt alls? ja, anna min vän ... du är en sån. och det är en komplimang utan dess like. det betyder att vi hör ihop. tack för sällskapet, det var alldeles för länge sen!
så ikväll blir det en lördagkväll hemma med föräldrarna och min fina syster. dags att tagga upp för två matcher i Rimbo imorgon.. uppe med tuppen är det som gäller! dags att vinna mot dessa också tjejer. sen är det väl till att göra som alla andra, och se seriepremiären för Herrarna i Allsvenskan. det är jättekul för er, absolut! (jag vet att jag låter ironisk, men det är jag inte. det är stort killar!!)

PUSS OCH KRAM PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

puss på världens finaste tjej! så glad att jag har dig och gårdagen var så behövlig <3

2011-09-11 @ 03:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0