EN SKÖN LEDIG DAG

vilken härlig dag, la la la la...
visserligen vaknade jag imorse väldigt tidigt av mattläggarna som höll på att röja inne i badrummet. men det gjorde inte så mycket. jag tog mitt pick och pack och tog en lång promenad istället. en fin höstmorgon, vad mer kan man begära? kanske en batteriladdad ipod, eller en fungerande iphone, men inte gnäller jag inte! det var en mycket bra start på dagen.

resten av dagen har jag bara tagit hand om mig själv. det blidde en långdusch med benrakning och hårinpackning. sånt som får en att må en smula bra det vill säga. visserligen hade det varit skönt med ett badkar vid det tillfället, men som sagt - inte klagar jag! annars har jag inte gjort så mycket alls idag faktiskt. det skulle bli en tripp till Arlandastad Golfresturang för att hälsa på Annsen och äta lite gott. men det ändrade vi på, och istället blev det en mindre glamourös portion med spagetti och falukorv för mig här hemma. det i sin tur resulterade i mycket oskön magont, men vad gör man inte för mat som sagt? för mig har det fram till nu bestått av en massa timmar med Vänner-tittande. det var säsong 10 som rullade runt i DVD:n. jag har skrattat och gråtit om vart annat. det är utan tvekan den bästa säsongen av dem alla ... och nu är den slut ännu en gång.

snart blir det lång träning med både fys och handboll på min tunga mage. ska bli skönt.



jag tänkte avsluta med lite bilder från min helg som var. det var inte många bilder, men lite trevligare kan ju ett blogginlägg bli? hur som helst så är bilden högst upp till vänster från i lördags då jag tog en promenad till Arnes grav för att se på alla fina blommor som lagts ut. det var jättefint, och vår krans låg alldeles framför. vi saknar dig.
de andra bilderna ska föreställa en galen kväll hos Sanna med några bra och roliga brudar. det var god mat, skratt, prat och brädspel. vad mer kan man begära för en riktigt bra kväll? att det ingick vin i den här kvällen behöver vi inte prata med stora bokstäver om. på bilden längst ner är det jag och mina fina tjejor.. PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0