jag lever

onsdagkväll. har haft en riktigt bra dag måste jag säga. har jobbat som vanligt, och man kan ju inte klaga när man haft en sån fin och solig dag utanför fönstret. (var faktiskt även ute i solen såklart) efter jobbet tog jag bilen till Väsby Centrum där jag träffade Sanna. vi tog en alltid lika god latte på Wayne's och bara pratade och hade det allmänt mysigt. sen blev det lite titt i affärer och jag blev ett par solbrillor rikare (eller fattigare, det beror på hur man ser det). har avslutad kvällen med lite kvalitetstid med mina föräldrar då jag för en gång skull få äta en god middag tillsammans med dom, och lite häng i soffan framför teven. det är alldeles för underskattat ibland.
hade det ganska bra idag i solen när jag vaggade mina småttingar...

men vad har hänt sen jag senast skrev då? tjaa... jag har gjort en liten liten hair-make over. fräschare är det tycker jag och jag trivs i det mer och mer. så det känns faktiskt bra inför resan. däremot kommer jag vara riktigt ljus när jag kommer hem, eller vad tror ni? hur som helst.. annars har jag inte gjort mycket mer än att träna. hade för övrigt en bra helg med match, fest och reseplanering. för att summera det i kortaste laget! annars har jag märkt att jag är sämst att lägga in bilder både här och på facebook. så räkna inte allt för hårt på mig, trots att jag har en awesome kamera hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0