Lördag

Jag är verkligen HELT slut just nu. Huvudet är tungt, benen är tunga och ögonen vill bara sluta sig helst. spelade 60 minuter idag på matchen, och det var kul. sen att matchen i sig var kass behöver jag inte kommentera mer än att vi torska. innan matchen hann jag träffa Frida, Julia och Anna vilken omedvetet gav mig lite positiv energi tror jag...

hur som helst så är det bara att pigga på sig, för snart bär det av in till stan för att käka lite god middag. Min Sanna har fyllt 25 så vi ska därför ut och käka en hel drös med människor. De andra drar Vidare sen tror jag, medans jag tar ett ganska tidigt tåg hem för att vila upp mig innan det bär av till Borlänge imorgon för ännu en till match. Handboll, handboll, handboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0