Lördagmorgon

Godmorgon på er!
jag ligger just nu i sängen. har varit vaken sen 7.15 och funderar på hur jag ska göra om helgerna för att kunna sova till nio iaf... MINST! det verkar ju som synes inte räcka att gå och lägga sig extremt sent iallafall. något annat jag ligger och funderar på också är att jag är väldigt hungrig, men båda de andra paren i husen ligger och snarkar så gott. det blir väl så av ett par glad vin eller tre har jag förstått? hmm... hur som helst. jag har tänkt att jag ska ta en lång härlig promenad, men termometern står på 18 minus och jag är för hungrig. jag ska även baka efterrätt, men kan inte börja innan mina kära sambosar är vakna. jag måste också åka och handla men vill ära frukost innan. och med tanke på att vi har gäster så har vi väääldigt mycket god frukost hemma, och den ska väl helst avnjutas tillsammans. så vad ska jag hitta på? kanske helt enkelt ska ta cymbalerna till trummorna och väcka de stackars människorna?

tanken har också flugit förbi att jag ska gå upp och baka Scones så att de har nybakat när de kommer upp... men jag vet inte om jag är tillräckligt snäll för det hihi. dessa gäster vi har är två vänner till mamma och pappa från Skåne (som komiskt nog också heter Eva och Janne precis som mina päron).

annars har jag en hel del att göra idag förutom det ni just läste. får finbesök idag av tre fina tjejer, och därför är det middag och lite annat som ska göras. mitt i allt vill jag även vara med och åka pulka med mina vänner, och även åka förbi Frasse som fyller år idag! vi får se hur jag får ihop allt idag. kanske ska jag börja med att stiga upp ur sängen?

får inte glömma att jag hade en dundermysig kväll med Finke igår. SÅ nu har ni fått reda på i stort sätt allt som rullar runt i huvudet på mig. Varsågoda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0