Slutet av helgen

Helgen är snart över igen. Fort har det gått och bra har det varit. Tänkte skriva ett längre inlägg från datorn senare.

Men ville bara nämna lite kort att jag kollade på handboll idag. Såg två fina vänner som fightades i varsitt lag, och det var även väldigt länge sen jag såg någon av dom spela. Det var riktigt kul! Speciellt att se bruden på bilden nedan - ni som känner henne vilken resa hon haft bakom sig och hur länge sen det var hon faktiskt spelade en match i den här bollsporten. Men det såg ut som att hon inte gjort nåt annat de senaste åren om jag ska vara helt ärlig. Kul att se och duktig var du som sagt Bullen!


Kommentarer
Postat av: julia

åhhh söta! vad gullig du är och tack så mycket! du har varit där för mig större delen av min skadeperiod och stöttat och det vet du har betytt mycket för mig. danke!!! :) <3

2012-02-29 @ 08:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0