Tråkig?

Hej!
Mitt namn är Jessica Karlsson. Jag är 19 år, fyller 20 år om några månader. Sen jag var cirkus 8 år har jag spelat handboll, och det har alltid varit en stor del av mitt liv. Det är mycket jag fått avstått under årens lopp. Matcher, träningar- ja Jessica har man aldrig kunnat ta för givet.

Nu har jag ledig helg. Det är ingen match för mig denna lördag eller söndag, vilket faktiskt är ett kors i taket. Men vad gör jag? Jag ligger hemma med diverse bomullstussar i ansiktet för att hoppas att mina otrevliga gäster i ansiktet vill lugna ner sig lite. Svaret borde kanske ha varit ... "jag sitter hemma hos en fin vän, dricker vin och taggar iför utgång!!!". men nej... Jag heter Jessica, är 19 år och jobbat heltid på ett dagis. Det är fredag och jag är trött! jisses vad jag längtar till den där tiden som komma skall, då jag inte behöver känna mig tvungen att festa enbart för att jag för en gångs skull har ledig helg. Nej, som sagt - en vacker dag ska jag ta igen allt jag missat. Men inte blev det idag inte. Idag känner jag mig... tråkig. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0