snart helg!

vilken omtumlande vecka. känns litegrann att det har varit fullt upp hela tiden. men nu är det äntligen torsdagkväll, vilket betyder att det är fredag imorgon. så skönt. men vad är det som hunnits med egentligen?

förutom att jag jobbat varje dag har jag och anna vaccinerat oss. det blev en dyr historia dessvärre, men vad gör man inte för att göra sin livs resa? har även tränat som vanligt på kvällarna, och även kollat på en "mental tränings-video". vem vet? det kanske blir bra i slutändan. jag har även på min lediga träningskväll spenderat tid med min kära syster. vi hade tacokväll och lagade även egen glass. mycket gott båda delarna. dessutom har min sötaste blondin fyllt hela 20 år!! dessvärre fick jag inte tiden att räcka till att träffa henne på hennes dag, men förhoppningsvis träffas vi redan imorgon.
imorgon är alltså sista jobbdagen för den här veckan. det blir en stängning. snark va drygt på en fredag. men efter det ska man nog fira in helgen med att träffa lite folk på vårt kära Kung Carl, då det är 150-dagars. jag ska ju då vara i ett köra-bil-mode eftersom jag har match i helgen. men det ska ändå bli roligt att träffa lite fina vänner helgen till ära. DESSUTOM fyller min beztis 20 år och vi ska nog dansa in hennes födelsedag lite extra innan det dagen efter är dags att fira henne. min kära vän Madds fyller också system-myndig imorgon, och det är helt sjukt att vi börjar bli så gamla! hoppas ni båda får en toppen dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0