ojoj nu var vi här igen

godmorgon alla glada!
 
jag lever. tänkte bara meddela er om det. har haft en mysig vecka, där jag kommit igång med träningen iallafall hyfsat bra. träffat älskade vänner och bara mått bra av det. har även fått helt nya grejer att tänka på. flytta? stanna? ... har jag ens råd för det första. finns det en bostad till mig, för det andra. vill jag börja plugga redan nu och strunta i allt de andra jag faktiskt kanske tänkte göra den här hösten. och kommer jag isåfall göra det? 
 
tja, mycket som snurrar runt i huvudet. och inte nog med det så ska man jobba mitt i hjärnkaoset. igår var en riktigt dålig dag på jobbet. att sätta mig att öppna själv, när jag aldrig ens varit med och sett hur man öppnat. nä, det finns lättare saker för att få min knäckt kan jag meddela. men knäckt var jag där ett tag. usch, ville bara åka hem. då var det tur att min bästa Brallan uppstod som ett ljus i mörkret och gjorde min dag mycket lättare med god mat, skratt, prat och biomys. 
 
det har lixom alltid varit skrivet i sten.
du är och kommer alltid vara min bästa vän

Kommentarer
Postat av: Anonym

PUSSSSSS, du är värd allt.

2012-07-14 @ 23:54:54
Postat av: Brallan

glömde tydligen signa, men du kan nog räkna ut med lilltån att det var från mig :) /The brall

2012-07-14 @ 23:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0