olycklig för stunden

jag är arg och ledsen. igårkväll tänkte jag att NU har jag tid att lägga in bilder från bland annat i måndags, då jag hade en toppendag hemma och lite senare med frasse och bella. jag lägger in bilder på datorn och ser att de är inne, precis som alla andra inne i iphoto. ironiskt nog tänker jag "kanske jag jag behålla dom på kameran utifall att?" men nej... precis som alltid så tar jag bort dom från kameran på en gång. efter en stund när jag ska lägga in bilder här så går jag in på iphoto och tittar. då är det så att ALLA bilder från och med förra våren är borta... spårlöst borta. alla mappar, varenda en. och har ingen aning om var det tog vägen! åh ... jag får ont i magen bara av att tänka på det. först och främst slog det mig att jag tog massa fina bilder på kusinbarnet i måndags när vi var barnvakten, och dokumenterade även jobbet med poolen... men FAN, när jag insåg att ALLT var bort fick jag nästan lite panik. jag har startat om datorn hundra gånger känns det som, vart kan de ha tagit vägen??
 

 
alla störda bilder på mitt photo booth är iaf kvar... är det dags att hoppa av glädje då?
HJÄLP MIG NÅGON!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0