sunday

efter en löprunda är det snart dags för jobb igen. känns som att jag sakta men säkert börjar komma tillbaka till formen jag hade innan jag åkte i mars. men tro mig, det är lååååång väg kvar. hur som helst så sitter jag för tillfället och tittar på bröderna lejonhjärta. tror aldrig jag riktigt sett den filmen på riktigt faktiskt, bara små snuttar. men vilken jävla film!! att astrid lindgren skrev denna åt små barn kan man ju faktiskt ha delade meningar om. 
 
sooooom jag sa. jobb idag till 23 ungefär. imorgon är en ledig dag då jag ska fixa och dona lite innan det är dags att träffa bästa bella och frasse. ska bli så roligt! det är en sån omställning att gå från att träffa varandra varje dag till att ses var tredje vecka... max. men imorrn är det dags att träffas hela trion, woho! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0