semester

jaha, då var även den här midsommaren över. och vilken midsommar det var då! förutom att vädret var på topp, så var humöret på topp och det blev helt enkelt en toppendag. 
 
jag, syrran och frasse tog vårt pick och pack och begav oss ungefär 75 meter i östlig riktning och landade hos kusinen våran. dagen bjöd på sillunch med nubbe och snapsvisor. tårtor (som söstra mi hade bakat... gudomliga) 5-kamp (GO TEAM SILVER), underbart väder, grillning, gott att dricka och dans hela natten lång. folket på en logfest knows how to party. riktigt kul hade vi! 
 
 
idag har jag haft annat att stå i. jag har bakat bröd, köttfärssås och även gjort korvstroganoff till middag. (lyxig lördagsmiddag va?) om en vecka är det hur som helst jag som står som värd för en trevlig lantisfest. hoppas på bra väder och supertrevlig stämning! 
 
apropå trevlig stämning så beger sig jag, felicia, zanja och hagel ner mot älskade Öland imorgonbitti. känns helt sinnes och overkligt för tillfället, men det ska bli så roligt. en vecka ledigt från jobbet att bara ta det lugnt, må i förhoppningsvis fint väder och bara ha kul med mina vänner. har en hel del att stå i när jag kommer hem dock, men det är det värt! 
 
nu är det snart dags att sova. sista natten ensam in this big house. mams och paps kommer hem från lofsis imorgon. visserligen hinner jag inte träffa dom innan jag själv åker. 
 
VÅRA RESOR TILL ÖLAND IN MY HEART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0