vad händer?

igår var en riktig skitdag på jobbet. trött, hungrig och ont i huvet är ingen bra kombo tillsammans med griniga gäster. plus en hel del annat i huvudet gjorde att jag bara ville sätta mig i ett hörn och gråta flera gånger. men så slår det mig... jag är inget litet barn längre. man kan inte gråta och skrika på mamma för att få det man vill. this is the real life, deal with it!

apropå deal with it är det väl bara att bita ihop och gå upp om... 3 timmar igen. pust. jag var precis och umgicks en liten stund med mina fina vänner. fotboll och brudar... bra deal. men jag åkte hem för att nu ligger jag i sängen och bör försöka sova. med betoning på försöka. härliga jobb. high five!



fan va jag önskar att jag ibland hade tagit vara på dagarna lite bättre,
hur bra hade vi det inte? gosh, ge mig tillbaka!
fa-an va vi är lyckligt lottade som ändå har gjort den här resan,


jag skulle offra min hand för att få vara ledig nästa vecka och åka ner till Öland och bara MÅ. tror att det skulle vara perfekt just nu. men nej, jobbet har strulat med min ledighet så nu låter det väldigt skeptiskt tyvärr... Åh hoppas hoppas att det kan ordna sig. vill ner till älskade köpingsvik och jullans place, bättre kan man fan inte ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0