en ny vecka börjar

jag går in på sista veckan innan resan blir av. det är även min sista vecka på jobbet, jag slutar om två dagar. det är också en vecka som innehåller en sista handbollsträning och en sista match på ... ja, det är oklart hur länge. jag ryser av bara tanken på detta, men det ska samtidigt bli kul och spännande på många sätt.

måndag: jobb 6.45-15, SATS efter jobbet. handbollsträning 18.30-20. nånstans ska jag även hinna baka lite till mina arbetskollegor.
tisdag: jobb 8-16.30. sista dagen på min älskade förskola. jag ser inte fram emot att säga hejdå. vill faktiskt inte... på kvällen är det fys- och handbollsträning.
onsdag: SATS på morgonen. sen luncha med jullan. på kvällen blir det nog biomys.
torsdag: nån form av träning förmodligen (om ni undrar så är min plan att träna så mycket jag kan innan det är dags för oss att åka...) sen kanske det blir sent lunchmys med frida och anna? sista träningen med brudarna på kvällen 17.30-20...
fredag: dagen är grymt oklar. kvällen kanske jag spenderar med bästa frasse och bella, hoppas på det.
lördag: sista seriematchen, helt sjukt. finns bara vinst i tankarna. sen blir det att ha en supermysig och rolig avslutning med handbollsbrudarna. ska bli riktigt kul!
söndag: förmodligen heja på herrarna. sen en liten "avskedsmiddag" här hemma med älskade familjen.

man kan ju säga att jag har en HEL DEL att se fram emot denna vecka. och inte är det sämre att jag har haft en helt toppen helg denna helg. kan berätta mer om den senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0