ikväll är det jag och pappsen

ännu en arbetsvecka har gått. nu är det inte långt kvar. och ja, klart det är extremt blandade känslor om det.
sitter just nu hemma i soffan. det är bara jag och pappsen hemma. vi har unnat oss Campino-sallad, och har precis öppnat en påse chips. kände att det var okej just nu. jag börjar bli sjuk, och vill därför kurera mig och förebygga på alla sätt och vis. så då kan man faktiskt få mysa upp sig i soffan med lite chips också, eller hur?

hur som helst. en lugn fredagkväll. kanske precis vad man behövde? jag har haft en toppen vecka, och tror inte att helgen kommer bli så mycket sämre den. därför har jag verkligen inte tid till att sjuka ner mig. ska bli jättekul att imorgon få fira in jullan när hon fyller hela 20 år. jisses, kan fortfarande inte tro att det är vårt år iår. vi fyller 20 år this year. overkligt om ni frågar mig. tänkte tagga till lite extra med att bjuda på lite bilder från när ramona fyllde 20 år för ett par veckor sen. (det roliga är att jag borde verkligen INTE bli taggad utav detta...)


trevlig fredagkväll allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0