Kände att jag behövde ett litet break i vardagen...

... och bestämde mig därför lite spontant för att tillsammans med några fina vänner fixa biljetter till Charity Comedy. två killkompisars projektarbete, där de bjudit in komiker för att göra en show och sen alla intäkter skulle skänkas till Victoria-fonden.

jag kan ärligt säga att jag inte hade så höga förväntningar. hur bra komiker kan de ha fått tag i? hade bara hört rykten att de fått hit en Al Pitcher från Nya Zeeland, och det verkade ju lite coolt. Men hur bra var det inte? SÅ HIMLA BRA! alla komiker var så sjukt roliga- alla på sitt sätt. och jag har haft en toppen kväll, ångrar inte en sekund att jag gick på detta. sen att få spendera lite kvällstid med att träffa lite fina människor tackar man ju verkligen inte nej till såhär i dessa tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0