vet inte om jag ska skratta eller gråta

jag har nog aldrig blivit så less och besviken över att behöva ta på mig mjukisbyxor en söndagkväll. som rubriken säger, jag vet verkligen inte om jag ska skratta eller gråta. just nu har jag närmare till gråten än skrattet faktiskt. hur kunde det bli såhär? hade nån frågat mig för 1 år sen om jag skulle känna såhär hade jag bara skrattat personen i ansiktet. fan också. det är lite så jag känner just nu, har inget annat i huvudet.

vem är det jag försöker lura? det är verkligen över. det känns som att det är lönlöst nu, verkligen hopplöst att ens försöka hoppas. att tro att det finns något kvar om två månader. kanske är det bra att jag åker om en vecka, får rensa bort tankarna. iallafall för en stund. men åh vad besviken jag är just nu. besviken är helt rätt ord. besviken på mig själv, besviken på situationen och besviken på hur allt blivit. fan också. som sagt, det är det enda jag kan få fram just nu.
jag minns hur du sa att jag skulle bli lycklig. jag säger absolut inte att jag är olycklig - tvärtom. jag är en lycklig tjej, helt klart. men jag menar bara att nu i efterhand kan jag förstå vad du menar, och jag håller helt klart med. jag tror att du skulle göra mig lycklig. lyckligare om man får säga det så.

Kommentarer
Postat av: amanda

du är underbar! glöm inte de!

2012-03-12 @ 04:15:49
URL: http://amandaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0