dålig update = pissdator

godmorgon! dålig update har det varit. jag vill berätta om den sagolika händelsen på Ullevi med Bruce Springsteen. jag vill berätta om den braiga veckan uppe i Härnösand med mina stammisar. jag vill berätta om de första dagarna på jobbet efter den lilla semestern jag haft. (det känns i fötterna kan jag meddela). men nu är det såhär att min kära MacBook har verkligen gått in på sista versen. ingen trevlig melodi däremot... nu har den även bestämt sig för att internet ska vara borta. så himla rolig att handskas med!! jag vill alltså lägga in massa fina bilder från veckan som varit, men kan tyvärr inte just nu... meeeen jag kan iallafall berätta att jag lever och jag är ledig i tre dagar, woho! ikväll ska jag ha reunion med mina stammisar - det är tomt redan efter några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0