saknaden

från det ögonblicket du gav mig en slängpuss kommer jag ha bilden av det i bakhuvudet. du hade druckit, du dansade och hade kul. men efter allt vi varit med om vet jag att det var ett sätt för dig att säga att det betyder något för även dig. "du kommer alltid vara speciell för mig" ... ja orden betyder så mycket. speciellt när jag vet att det aldrig, aldrig kommer kunna bli du och jag igen. gråten i halsen, men jag känner mig ändå varm i kroppen. du kommer alltid finnas inom mig som en av de absolut bästa människorna jag har i mitt liv. och jag hoppas verkligen att du vill fortsätta vara en del av det.

tack för allt du gjort för mig. åh jag vill så gärna förklara allt för dig. men det är så typiskt mig, och jag har lärt mig av mina misstag. jag är inte 17 längre, jag är bättre på att hantera det nu. men åh vad jag saknar dig. jag saknar dig så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0