slut som artist

javisst. sista jobbdagen idag innan två dagars ledighet. känns grymt skönt, trots att dagen idag var rätt tuff stundtals (både psykiskt och fysiskt). att hantera saker under press har aldrig riktigt varit min starka sida. att dag efter dag alltid utsättas för det är självklart bra. man lär sig och oftast växer man som person, även fast man inte alltid tänker på det så kan det verkligen kännas i slutändan. men när folk istället väljer att inte vilja visa hänsyn, respekt och allmän förståelse. DÅ får jag kämpa med att bita mig i tungan för att inte se rött... det är fruktansvärt vad arg, ledsen och trött man kan bli av en annan mänsklig varelse.

det har varit mysigt att jobba i veckan hur som helst. har haft toppen arbetskamrater och jag kommer uppriktigt sagt sakna många när jag slutar. det är så typiskt mig att börja känna mig hemma och älska folket som är där, när det är dags att ge sig ut på nya äventyr.

apropå äventyr så kommer jag ha två fullspäckade lediga dagar nu. men det kommer nog bli toppen alltihop. vila får jag göra nästa vecka, woop woop. nu värker mina fötter och ögonen skriker efter att få sluta sig. godnatt mina fina vänner, ta hand om varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0