omtumlande dag

.. minst sagt. Att gå upp kvart i fyra är inte speciellt mänskligt. vi är trots allt inte gjorda för det. men samtidigt när man väl är uppe och på jobbet så är det värt det. och 10-11 timmar går ändå relativt fort oftast så vips sitter man i bilen påväg hem. min date med doosh ställdes in (trots hennes tappra försök med snörvlig näsa säga "jag mår bra" i telefon). så jag åkte hem och gjorde misstaget att man löparbyxorna halvt uppdragna lägga mig i sängen bredvid älsklingsvarelsen... efter det var min plan körd. jag är trött på mig själv när det kommer till kost och träning...

resten av eftermiddagen kraschade totalt sen och jag var såååå nära att stanna hemma från allt vad handboll heter och enbart ligga och stirra in i väggen. men jag pallrade mig dit och det är jag fruktansvärt glad över... min träning i sig har jag inget att säga om men så underbart att få åka till träningen, träffa fina människor och bara skratta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0