oooonsdaaag

halloj, remember me?

idag har vi haft engelska nationella, uppsatsen. är väl inte ensam om det iåförsig ^^ det gick väl hyffsat, tror jag iaf. den som lever får se, som man brukar säga på svenska.

asså sjuuuukt mycket grejer i skolan just nu eller vadå? jag blir så jävla stressad, och jag är ju inte clever så jag bara börjar sätta mig och plugga... nene jag sitter ju här just nu. assåååå .. måste skärpa mig ^^
    apropå skolan, jag har fått reda på att jag kom in på elitidrottsprogrammet :D woho! all four of us: anipani, jullanbullan, froudi and mói! shit va roligt, hoppas jag haha.

nejfan jessica, nu ska du plugga!
BTW, jag har fått med helen på moppen finally. så imorgon blir det raaace wihi  

bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas vi alla hamnar i samma klass :D
anna har pluggat hela dagen idag, duktig duktig! haha
imorgon blire najs med moppe tur!
moppeflickor, hahaha xD

2008-04-16 @ 20:18:33
URL: http://alfmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0