ordinary day

idag kollade vi på schindlers list. asså såååå hemsk när man tänker efter, att det var ju precis så det var under andra världskriget. men det hemska är ju att det är så grymt intressant, just den tiden. 

  
på hemkunskapen gjorde jag och anni piroger. helt okej tycker jag dom var, hihi.
   efter en lång och tråkig jävla predikan om barnhemmet i ghana, (inget illa, klart jag tycker det är bra det vi hjälper till och gör för barnen. men inte en tisdageftermiddag när man helst måste vara på mattelektion inför prov...) så var det dags för 40 minuter kemi sista lektionen. fick vg på provet, och så skulle vi börja med något nytt. avloppsrening. WTF?! förstod inte vad det skulle vara bra till, men tydligen jobbade vår lärare på nåt sånt skit once in a lifetime. nu har jag inte gjort mer än att kommit hem, småpratat lite med mormor och arne, och lagat mat. pluggat också -.-

igår fick jag reda på att jag troligen måste operera min axel. visst, som nuläget är det nog det bästa alternativet. men orkar inte vara borta ännu längre nu asså ........

i helgen sov anna hos mig! :) det var myys. för det var länge sen vi gjorde nåt tillsammans. så kvällen blev himla mysig. tycker iaf jag ;) även fast stämningen blev lite väl depp när vi skulle lägga oss, haha. På söndan dissa hon mig för måns, hmm -.- . haha neerå, men jag skjutsa hem henne iaf. sen åkte jag hem och titta på handboll. damerna till OS.
när mina päron drog till stan för att träffa massa people och sen gå på eagles, på globen. gick jag ut och styrketränade lite. det gick väl sådär, men jag gjorde det iaf. vilket senare på kvällen kändes heeeeeeeeeelt meningslöst då jag åt en pizza (dock från ICA, som man värmer i ugnen) , + godis :| wellwell, nu kommer träningen igång ändå. tog dessutom en moppetur, för kände mig lite seg och behövde få ett rus haha.

allt för mig nurå, pusshej



Kommentarer
Postat av: Anna

vi hade det heeeeelmyyys

2008-04-02 @ 07:25:59
URL: http://alfmina.blogg.se
Postat av: chulia

jussste jessica du älskar ju andra världskriget;)

2008-04-02 @ 19:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0