söndagkväll

talet är klart... tror jag iaf. nu måste jag bara öva på det så att jag kan det till tisdag. suck, ska bli så skönt med jullov så det är inte sant. att få sova, inte behöver tänka på skolan & ta en lite paus från handbollen när jag åker upp till lofsdalen. ska bli skönt att ta en paus från allt. lite ensamt kanske, men men... sånt man får ta.
   imorrn äre skola igen, suck.. hoppas den här veckan går fort! vill bara ha jul nu, fast först vill jag ha mysdag med älskling, när vi ska gå på bio och ge julklappar :) tihi.

just nu ligger jag och halvsover framför Wallander Hemligheten, den är faktiskt ganska bra men vad hjälper det när man är trött och ligger ner i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0