:/

trist dag, deppig dag, sugande dag. helt enkelt så vill jag bara glömma den här dagen

det bästa med mammor är att de ofta ser om ens dotter mår dåligt (det är inte alltid bra, men ibland). Sättet mamma låter mig sitta tättätt intill henne i soffan och hon lägger armen, tillsammans med en filt, runt mina axlar. Sättet hon drar med dina smala fingrar genom mitt hår. Den utstrålning hon ger och sättet hon bryr sig om mig på. Det är oslagbart. Kärleken mellan mor och dotter är obrutbar.

Idag tyckte mamma att vi skulle baka morotskaka tillsammans. Vi gjorde två stycken, en vanlig med vanlig glasyr on top. Men så gjorde vi en till med Kesella-glasyr istället för philadelphia typ. undra hur de smakar, det får vi se ikväll.
   Nu ska jag ut och springa...


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0