aa hej ^^

trött, seg, fundersam

ännu en dag har gått, och det känns som att jag inte kommer någon vart. well, idag fick vi våra skoltröjor iaf. COSY! och min käraste klass har pratat om skolresa hela dagen typ, attans att vi inte började tidigare. då hade vi kunnat åkt lite längre bort.. så att säga. men vi får väl se vad det blir, något måste vi göra iaf. även fast ni kan va en pain in the ass sometimes, så känns det jobbigt att behöva lämna er :( ..........

igår var jag hos ortopeden, måste röntga axelhelvetet. börjar bli bättre känns det som! *hoppas* well, panik, idag slog det mig att provträningen är på tisdag, och jag har inte spelat handboll på circus två månader. trodde det var längre tid kvar. och inte har jag röntgat mig heller och har inget axelskydd, oh no ...
   sitter just nu och läser ett bred som mami har fått "5 tips hur du bäst hjälper din 16-åring ta körkort" HAHA, snart är det övningskörningsdags, oh my damn va kul fast shjit va läskigt. passa er folks!
   imorgon blir det ingen satsning, tydligen har sats-mats barn? :p haha. sen ska jag heja på mitt lag, sista serismatchen, KÖTTAAA!

well, det var allt tråk från mig dårå!
puss och kram, sov gott sötnosar! det ska iaf jag göra
jess

Kommentarer
Postat av: Anna

mats dissar oss för sina barn :'(

2008-03-12 @ 21:52:13
URL: http://alfmina.blogg.se
Postat av: Malin

vi ska vinna som fan ikväll! nu jääävlaaar :)

2008-03-13 @ 17:35:12
URL: http://maaliinkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0