äntligen fredag

dagen började riktigt jävla segt..
men den blev väl bättre till slut, ^^ typ.   ibland är jag fan konstig

 har fått nå sketen tejp på axlarna/ryggen så jag ska få bättre hållning, woho. -.-
nu sitter jag och håller på och fixar och trixar med julias födelsedagspresent, (i miss you). snart ska jag till kusin vitamin, han fyller 28 barre :o

orkar inte skriva nånting. är trött, axeln värker och jag är på tok för rak i ryggen än vad jag brukar vara.
...men just precis nyss fick jag mig ett gott skratt, bror har rakat av sig skägget och sparade lite musche för att visa sin polare. shit :P coolt var det, och han va fett lik en kändis, men kunde inte komma på vem. menmen,
nyårs-skäggs-vadet är borta iaf haha. x)

c u,
jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0