long time ago

oups, va ett tag sen. är inte så rackarns bra på att uppdatera har jag märkt -.-

menmen, helgen kortfattat var grym! trots ont i rumpan och ryggen, så va den helskön. bodde praktiskt taget i hallen, och såg våra bästa 91:or ta SM-guld. sånt jävla drag har det nog aldrig varit i våran vikingahall! men vad blir följderna av detta då? jo, att alla killar snaggar sig!!! oooh no... menmen, lite coolt får man väl lov och säga att det var ändå hehe (A) en nämnvärd grej är också myspys hemma hos natta i fredagskväll, ruuuuuuligt!


yesterday:
intervjuer och provträning för elitidrottsprogrammet. det gick riktigt bra, men träningen var svår för axeln. bet ihop, kanske inte det bästa jag kunde ha gjort? anyway, jag var råtaggad för handboll, första gången på runt två månader, så det var riktigt kul. trots smärtan. va me mitt lilla skinhead sen haha. och på kvällen så var det på med matchtröjan och upp och heja på dammatchen, som tydligen var riktigt viktig. fanns ju knappt plats, så mycket folk var det. ojojoj, kors i taket ^^ men hitta elin vinkandes sen iaf :) och råååkul match, shiet va vi heja och skrek. polisen kom, för hammarbyfansen är tydligen huliganer även i handboll? wellwell, dom blev ägda sen när hela hallen kokade av skånelapower.
       tyvärr kunde inte jullanbullan sova hos mig :( ooh ...
today? har väl haft bättre dagar. va fett seg, och kanske lite väl lättirriterad, vet ej hur omgivningen såg på det men. somna iaf på spanskan ett litet slag, och sen efter det var det satstaajm. vi var trötta idag anna, inte bra. men fan, snart är det tisdag, och det blir det ruligare igen! nu har jag varit ute och tagit mig ett intervallpass, skönt.

och nu sitter jag här, med mysigaste kläderna och ska ta med mig täcket ner och lägga mig i soffan. imorgon är det skärtorsdag och utvecklingssamtal, sista skoldan på ett tag. ska bli ruskigt skönt med lov!

allt för mig, pusshej
jess.

Kommentarer
Postat av: Anna

ja vi va helt döda idag!
på tisdag ska det bli skoj igen hoppas jag ! :)

2008-03-19 @ 20:51:25
URL: http://alfmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0