töntig torsdag

fan... det känns jobbigt just nu. får en skum känsla i magen :|

idag vaknade jag tidigt av att jag var snuvig som fan, så jag kunde inte sova mycket längre en halv nio. gick upp och möttes av en glad mor i köket, sånt gillar vi! frukosten bestod av en macka och ett glas juice. vid tiotiden tog jag en promenad till emma och johanna. vi hade bestämt att vi skulle träffas och göra något. såååå länge sen det var, och såååå himla roligt att träffas igen! de hade flyttat in i sina nya rum (varsitt) och dom var heeeelt suveränt fina! *avis*
vi myste, och prata massa. gamla minnen, och annat skojsigt. sen tog vi en sväng upp till eurostop, där va det fullt öös ... not ^^ åkte sen med mamma till jysk, där jag betalade två klockor som brudsen ville ha. (sen födelsedagspresent) sen åkte vi hem, och jag tog en sväng till sats där jag träffade anna och miranda. de satt och dega när jag kom höhö. sen vart det full fräs .. :D det var faktiskt rätt soft att träna idag, kul var det också. lite sorgligt, sista satsandet med anna.. :( *tyst minut*

när jag kom hem gick jag till emma och johanna igen, den här gången bara för att lämna kvittot. för johannas klocka var paj, toooorsk ^ sen gick jag hem igen. känner mig rätt duktig, har rört på mig mycket idag. och igår sprang jag, muuy nice.
    sen gick jag till mitt rum och läste. efter en stund kom mina söta syskon och satt sig. dom stannade där i en timme ungefär. vi satt och pratade om allt möjligt, det var jättekul. myspys också, sen drog syrran hem. då fick jag för mig att baka chokladbollar, så det slösa jag bort 20 minuter av min tid på och sen gick jag och duscha. snart är det criminal minds på teve, då är det bara på med mysfilt och upp med fötterna i soffan. älskar hemmakvällar!

imorgon då? jo, magnetröntgen blir det då ... lite nervös, men hoppas jag får veta nu om det är nåt allvarligare så jag kan börja komma tillbaka. saknar handbollandet så grymt mycket!

HÄJDÅ, och lycka till, till guysen nere i Katrineholm btw <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0