tråkig torsdag? nejnej, det tycker jag inte faktiskt.

kanske var dags att höja tekniken ett snäpp, och bli lite mer high tech jag också.
 och tänkte sig, jag skaffade blogg jag med. well, nu va det gjort också. får se hur ofta ni får höra av mig då :p

IDAG?
hm, ja vart ska man börja? musiken, riktigt kul. vi satt och sjöng, och skulle välja låt. `big big girl´ blev det va? ja, hur som helst. på gympan var det ju kul till en början, fotboll. kul, men jobbigt. när det sen var dags för höjdhopp. well, no coments... anyway, dagen flöt på bra tycker jag ändå. på spanskan va det skoj, som vanligt (även fast det inte var en av våra flummigaste dagar, aight anna) men kors i taket så var vi faktiskt riktigt duktiga idag dessutom, klassen fick tom "bra jobbat" av adrian när vi skulle sluta :o en mindre rolig sak var väl kanske att viktor blev lite småledsen på mig och anna, vi är freakade när vi har börjat skratta så det går inte att sluta.. men förlåt viktor, vi älskar dig :) hihi

och nu sitter jag här, nyduschad. har faktiskt varit duktig och varit ute och sprungit. och nu är det bara chill ikväll, på med mjukisarna och duns ner i soffan. längtar till lördag, amandatime! :) (a)

... nåja, en historisk dag. jessica har börjat blogga, for real. so see ya folks!

                                                                                                                                                                                                          / j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0