..,

valborg igår då, roligt faktiskt! hampus va här och vi drog ner till vår brasa, där va det massa soffor och grejer, riktigt chill ;D kusin johan var knas som vanligt, och mycket annat trevligt sällskap. vi satt väl där i två timmar, grillade korv, pratade och skrattade. blev bjudna på jäger också, det var ingen vacker smak på den flaskan ^^
    sen gick vi hem och började titta på rocky balboa, sen åkte jag hem till hampus och sov över där. assaskål :p

idag har jag och min syster varit på bushumör.. hihi. eftersom bror vår inte är hemma så tänkte vi att vi skulle pimpa hans dator lite, så vi tog bilder för att ha som bakgrund. till slut blev det väl en, haha. undra vad han säger när han kommer hem.. ? ;) hihi
     sen ska mamma och jag nog åka till uppsala en sväng, hoppas det finns något som är öppet. ^^ imorrn kanske det blir att umgås med julia, wie.

och btw, 10 dagar kvar nu. eller 9, 5 kanske? :D
PUSSOCHKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0